Allt jag kan tänka på är hur vi kunde tappa allt..

Stressnivån börjar höjas rejält.. Insåg idag hur jävla mycket det är kvar att lämna in. Det skulle vara skitkul med de här projektveckorna, det ska bli skitkul, om det ändå hade varit det enda man hade att fokusera på. Om de uppgifterna vi kommer få varje dag skulle vara det enda vi hade att göra, skulle det vara okej. Nu är det inte så, nu har vi en jävla massa andra arbeten som också ska vara inne inom loppet av två veckor.. God save me. Men jag ska nog klara det här med :) Man måste ju trots allt utgå från att man kommer klara det, annars funkar ju ingenting alls :o

Ja, jag är iallafall nöjd med våran 'redaktion'. Med ett undantag; Jonas. Aaaaah!! Jag har damp på honom efter EN dag.. Hur ska detta sluta? Kan inte han få ett eget rum att sitta i, där han kan sitta och prata med sig själv? Liksom, han pratar konstant om saker som inte går att svara på, liksom det han säger startar ingen diskussion eller något, det bara sägs för att han inte vill att det ska vara tyst eller nåt. Jag vet inte hur han är, men jag jobbar iallafall bäst när det är tyst. Så i protest lyssnade jag på min mp3 så han skulle fatta att jag inte orkade lyssna på honom. Människa. Hoppas han inte tror att jag är hans kompis efter de här två veckorna bara.. Snäll som jag är kan jag ju inte bara ignorera honom, jag måste ju svara så gott jag kan på det han säger.. Hemska tanke, han kanske börjar förfölja mig och grejer :| HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback