But I don't know why.

Trots mina förbannade jävla humörsvängningar så blev kvällen ganska bra trots allt.. Sitter med datorn vid bordet nu, medan mamma Stefan och Karin spelar kort. Jag orkar inte förlora mer, har förlorat varenda jävla spel vi spelat ikväll, och eftersom jag inte är den bäste förloraren så.. Nu känns det som allt blev baklänges, så vi börjar från början. Jag och mamma satt och kollade på film, Crash som Oliver tipsat om, och har typ en kvart kvar att se när bror och Karin kommer. Vi har inte sett klart den ännu, och det var vid halv fem.. Känns ganska meningslöst att se den nu också, kommer inte ihåg nåt. VI käkade middag och jag var på asdåligt humör, åt knappt och stirrade ner i tallriken. Sen spelade vi Stockholmsspelet och det började bra, jag ledde ett tag. Sen gick det utför, när det var slut hade jag typ 70 poäng, den som kom näst sist hade väl 200.. Då var jag på ännu mer dåligt humör, men bra som min bror är muntrade han upp mig. Vi spelade ett sånt där el-chock spel :D Så jävla nervöst, den som trycker sist får en elstöt.. Skitspännande =p Sen spelade vi Brainstorm, där ledde jag och Stefan ända till sista omgången typ, när de andra fick välja kategori åt oss och vi skulle sitta och räkna upp romerska kejsare.. Jippie, så då förlorade vi. Sen spelade vi Muminspelet, äkta kultspel, jag spelade alltid det när jag var liten när jag var sjuk :) Det var jättespännande och värsta action faktiskt, och jag föll än en gång på målsnöret. Då gav jag upp och nu vill jag inte förlora mer helt enkelt^^ Jag skulle följt med Ina och Felicia på bio istället, där kan man inte förolora :o

Det känns som jag skrivit jättemycket nu, förlåt. Det bara blir så när jag kommer igång, jag har jättesvårt och har alltid haft jättesvårt för att skriva kort. Så antingen tycker folk som läser här om att läsa mycket, eller så går de bara in och hoppas att jag skrivit nåt kort så de orkar läsa =p Me don't know ^^ Imorgon ska jag iallafall träna, ska bli riktigt roligt, trots att jag måste åka hemifrån vid tolv, jobbigt värre.. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Ina

aw hjälpte inte mitt "du-kan-vinna-allting-bara-du-vill"-sms? ;P
men japp du skulle ha följt med, filmen var BÄST! :D

Postat av: felicia

Det var en riktigt må bra film, Cissi du ska ju spela emot mig.. För då kommer du vinna, jag förlorar jämt :( t.o.m på Yatzy

2006-12-26 @ 10:41:16
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Cissi

Men Felicia, hur brukar det gå när vi spelar bluffstopp till exempel? -Precis! Jag har nog blivit av med förmågan att kunna vinna =/ Hjälp..

2006-12-26 @ 11:51:36
URL: http://esok.blogg.se
Postat av: felicia

Men cissi, det är ju kanppt så att jag vinner över dig (:

2006-12-26 @ 17:37:44
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback