En till dag utan så mycket tänka. Tack.

Oh herregud vilken dag. Den började med att jag var duktig som fan och gick upp klockan tio för att vid kvart i elva åka till solna centrum. Där fixade jag de sista julklapparna, sen åkte jag med mamma hem. Då kläcker hon ur sig 'Du, vart ligger aik-shopen nu för tiden..?' Jag förklarar att den ligger på östra läktarn och hon säger att jag inte ska låssas att jag var med när hon var där. Hum, hej jag tror inte jag får ett årskort i julklapp =p Sen köpte vi gran, åkte hem, jag slog in Thereses present och sen var det direkt iväg hem till henne, var väl där vid kvart i två eller nåt. Vi umgås lite, och åker tillsammans med henne och hennes pappa och köper gran. Här gjorde jag även årets vurpa, så nu behöver jag inte vara rädd för att ramla nå mer, jag har gjort mitt, och snyggt var det också :D Låg kvar på marken och asgarvade i typ fem minuter, medan Therese satt i bilen och grät av skratt.. Det var lite kul ^^, En gran hittade vi iallafall, och sen åkte vi hem och klädde den, jag lyckades ha sönder en kula. Heja mig.

Sen hade jag och Therese lite välbehövligt prat, ingen är så bra och så lugnande att prata med som du, och det behövdes. Vi åt även mat, och sen gick vi ut med hennes hund. Herregud säger jag bara. Vilken jävla hund! Okej om jag vet att den är mongo och allmänt konstig, men det här. Jag höll på att garva ihjäl mig! Vi tänkte gå in i ett skogsparti, med en upplyst gångväg på. Hunden totalvägrade. Jag trodde hon såg nåt i skogen som hon reagerade på, men icke. Therese förklarade snällt och tydligt att Ebba är mörkrädd. Hahahahaha! Hur många hundar är mörkrädda? Det var så jävla typiskt =p Sen var det nåt askul Therese sa när vi låg och snackade, men jag kommer inte ihåg det för tillfället.. Nåt jättekorkat iallafall ^^ Och hon lyckades, för tredje gången, spilla ut läsk i en säng. Det börjar nästan bli tradition :)

Tack för att du är en så underbart bra vän. Min kärlek till dig är oändlig och jag vet att du aldrig kommer lämna mig. Det känns tryggt, speciellt som det är just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

haha cissi..vill du veta en hemlis? min hund e också mörkrädd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback