Härmapa.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja. Finns flera kandidater.
Tycker andra att du är attraktiv? Det har jag ytterst svårt att tro.
Dricker du alkohol? Ibland så.
Använder du droger? Är musik en drog?
Röker du? Nej.
Vilket schampo använder du? Haha, bra fråga..
Vilken parfym använder du? Hos pappa; escada magnetsim. Hos mamma; dior addict.
Vilka skor använder du? Converse mest nuförtiden.
Vad är du rädd för? Väldigt mycket.
Gillar du att tvätta? Njae..
Gillar du berg & dalbana? Jafan!
Bär du ett donationskort? Om det innebär att man valt att donera sina organ när man dör, isåfall: Ja, självklart.

Senaste...
filmen du köpte:
Köper aldrig film.
låten du lyssnade på: Håkan Hellström - Kom igen Lena! (Anna, tänk på min dans;D )
låten du hade på hjärnan: "Julen är här"
låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar.
personen du ringde: Johanna.
personen som ringde dig: Pappa.
tv-program du tittade på: Wallander - Mastermind.
personen du tänkte på: Oj. Nu börjar jag ju genast tänka på vem jag tänkte på och då blev det ju massor :o
boken du läste: Mannen som kunde tala med hästar.
gången du badade i ett badkar: Sex timmar sen ^^
gången du badade i havet: Gotland i somras typ?
teaterföreställningen du besökte: Knivig fråga..

För eller emot...
långdistansförhållande: Jag vågar inte säga för på den här frågan, då slår Johanna ihjäl mig. Så jag är emot.
utnyttja någon: Nödvändigt?
självmord: Upp till personen som gör det, men det är en för djup fråga för att svara kort på.
tonårsrökning: Jättemoget!
att använda droger: Ännu mera moget?
sex före äktenskapet: Är väl varje individs problem? Jag har inget emot det iallafall.
köra bil onykter: Helt jävla idiotiskt.
förhållande mellan homosexuella: är som ett förhållande mellan heterosexuella.
såpoperor: What?
dokusåpor: Nej.

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: Ett antal gånger för mycket.
gråtit över en flicka: Ja, det med.
ljugit för någon: Finns det någon som aldrig ljugit?
varit i slagsmål: Det kan man väl kalla det tror jag..
blivit arresterad: Nope.

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit: Ett par kanske.
olagliga droger du har tagit: Inga alls.
personer från grundskolan du har kontakt med: Hmm.. En hel del faktiskt :)
skivor du äger: Oj, ganska så många tror jag..
gånger ditt namn har varit i tidningen: Ingen gång alls tror jag.
ärr du har på kroppen: En hel del.
hårstrån du har på kroppen: Haha, den som orkar räkna ska ha en eloge!

Anser du själv att du är snygg? Nej.
Vem är snyggast? Haha, deru ;D
Har du varit kär i honom/henne? Jafan.
Har någon varit otrogen mot dig? Har inte haft något seriöst förhållande, så nej^^
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Ehm..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Inget av dem.
Är du svårflörtad? Det är jag nog.
När är du född? Fem dagar efter Madde.
Vad har du gjort idag? Frusit, sprungit och tittat på film.
Vad gjorde du igår kväll? Lekte med Johanna.
Vad vill du helst ha nu? Sommar och lyckliga vänner.
Har du nytvättat hår? Det beror väl på vem man jämför med?
Vad luktar du nu? Gott (H)
Vilken skiva lyssnade du senast på? kent - Isola.
När blev du fotograferad senast? Idag faktiskt, på balkongen. Kallt var det.
Vilket är ditt livsmål? Oj, bra fråga..
Vad har du för puder? Ännu bättre fråga!
Har du använt någon hårprodukt? Oh ja, ett tag var hårspray min bästa vän.
Saknar du någon nu? Alldeles för många..
Dricker du alkohol? Inte för tillfället, nej.
När var du i en affär senast? Igår.
Mötte du någon du kände då? Om Johanna räknas så ja. Fast jag var ju där med henne..
Tycker du om dina grannar? De vi har nu känner jag inte, men mina gamla grannar älskar jag av hela mitt hjärta.
Använder du icq eller msn? MSN.
Hur många datorer finns i ditt hus? Två.
När fick du senast en present? Det var väl någon vecka sen.
Vad drack du senast? Varm choklad.
Umgås du med dina arbetskamrater efter arbetstid? Eftersom jag inte jobbar så nej, men mina skolkamrater brukar jag umgås med ibland.
Vilken är din favoritfärg? Grå kanske. Eller svart. Nej jag vet inte.
Sämsta färg då? Kan man ha en sämsta färg? Coolt.
Har du blivit hotad via telefon? Det beror väl på hur seriöst man tar det. Det hotet var inte så seriöst^^
Har du någon förebild? Nej, det tror jag inte.
Hur många lampor har du i ditt rum? Fyra, varav tre fungerande.
Vill du ha barn? Snälla isånnafall.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Vit och gul.
Vad för kläder har du på dig nu? Jeans och en tröja.
Gillar du dokumentärer? Det är intressant.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej det gör jag nog inte. Jag vill inte bli vuxen längre!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Yesbox.
Har du rakat dina ben någon gång? Ja, fast det var länge sen nu =/
Vilka språk kan du prata? Hahaha. Svenskaaaa. Engelskaaaa. Tyska. Spanska? Öhm.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Aldrig i livet.
Hur många hål har du i öronen? Två. Fråga hur många gånger jag använder örhängen också! (aldrig)
Vem pratade du med senast? Pappa antagligen? Jag brukar inte prata med mig själv..
Vad pratade ni om? Att det var synd om han krulltottpolisen i Wallander som alla glömde bort när han var och hittade ett huvud i bäcken ^^

Kommentarer
Postat av: Ina

Kände mig bara tvungen att stjäla den ;)

2006-12-04 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback