I had the chance.

Oh herregud vad trött jag är. Har varit hemma i lite över en timme men har hållit mig från att gå och lägga mig och sova.. Har kommit fram till att det bara skulle göra mig seg, och det är det sista jag får vara ikväll. Har laddat hela dagen fan, jag ska vara bäst :D Eller iallafall göra mitt bästa.. Äntligen får jag springa av mig lite, äntligen kommer det vara sånna träningar man önskar inte fanns, men man är så glad över att man klarat. Äntligen kommer man ha sån sjuk träningsverk och äntligen får jag skratta och ha kul med människor som är där för exakt samma sak. Ååh vad jag har saknat att träna!

Idag i skolan har jag inte gjort sådär jättemycket.. Jag och Elin var på presskonferens med 'Fredrik Reinfeldt och Carolina Klüft'. Det var lite udda. Hur oseriöst som helst :D Sen skrev vi ihop en artikel om det. Sen har vi även fixat tv-tablån och suttit i 20 minuter (?) och försökt få bort en satans sida under tv-tablån! Det gick fanimig inte. Kalla oss otekniska, men jag tror inte nån hade klarat det faktiskt! Det roligaste på hela dagen var när vi låg i soffan och från att ha varit bara sega och trötta till övertrötta och asflummiga :D Anna tog massa fula kort på oss, jag såg typ utvecklingsstörd ut, och Elin var ehm söt? :D Kul var det iallafall ^^,

- Jag kan verkligen inte tänka mig Daniel och Anna tillsammans..
- Neej. Anna är ju liksom.. Vuxen! Daniel är ju som oss..

Kommentarer
Postat av: Ina

haha så himla sant, tänk er att han i princip är styvpappa? gaalet

Postat av: Elin

vadå jag e ehm? söt...haha ja såg ju också ut som ett grottmongo!!

2006-12-14 @ 23:37:03
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Desu

Lär dig dricka sprit/röka braj istället för att flumma, damnit.

Puss och kram :)

2006-12-15 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback