I'm not crazy, or anything.

Höhö, bara för jag har lite tråkigt. This is why. Det går inte annat än älska min skola, och jag kommer sakna den nåt så oerhört när vi går ut trean.. Känns iofs dumt att tänka på det nu, man borde ta vara på tiden, men det känns som man gör det ännu mer när man är medveten om vad det är man går miste om sen..




Framförallt är det ju lärarna som får en att trivas och tycka det är kul på lektionerna. Nu har jag inte Andreas i något ämne, men under projektveckorna fick vi lite kontakt med honom och även han är en otrolig person. Jag tror att när rektorn anställer lärare får de gå igenom ett personlighetstest för att se om de passar in i Infokomp-andan! Otur bara att Olga fuskade på det testet och smet igenom ändå.. Hum. Och anledningen till att Daniel ser så ledsen ut är att vi hade 'presskonferens' och han var Karolina Klüft. Hon var inte glad =p



Och såhär chill är det i princip varje dag. Utom när lärarna kommer och klagar på att man har fötterna på bordet/i soffan. Det kan i värsta fall sluta med att man får vatten på sig.. Men iallafall så är det oerhört softa lektioner, samtidigt som vi faktiskt lär oss saker tycker jag. Jag personligen har utvecklats väldigt mycket under tiden jag gått här, och det beror väl kanske på att vi gör allt så kul? :D



Sen kan man ha såhär kul när man inte har nånting att göra också ^^, Ungefär såhär ledsen kommer man vara när man slutar, och jag förväntar mig att alla andra också kommer vara så ledsna :o  Och nu när jag sett Daniel spela gitarr har jag kommit på att han borde skriva en sång till oss till vi går ut trean :D Det vore så typiskt honom och så himla gulligt :) Mihi, det ska jag föreslå, ifall han inte skulle komma på det själv liksom =p

Haha, nu känns det som jag har gjort värsta reklam för min skola. Men det kan den ha, så bra som den är :) Nu ska jag baka knäck. Säger man baka? =/ Iaf så ska jag göra så vi har knäck hemma sen =p

Kommentarer
Postat av: Elin

Vår skola är verkligen bäst. Har ju redan ont i magen över att man en dag måste gå därifrån och aldrig komma tillbaka..

Postat av: Ina

ja fy vad det kommer saknas.. ush ush

2006-12-17 @ 22:07:41
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback