Let's say it.

Ni är de vackraste människorna på jorden. Allt ni gör är bra, det finns inget dåligt i er. Allt ni säger är min sanning, allt ni gör är delar av mitt liv. Att ni ens finns gör att jag också finns. Era skratt kan få vem som helst att le, framförallt mig. Era tårar får mig att också gråta. Eran livlighet gör mig helt tokig, den gör mig så glad. Era sätt att visa mig uppskattning, era sätt att få mig att känna mig en del av allt ger mig styrka. Era sätt att alltid vara bäst i världen gör att även jag känner mig ganska bra ibland. Era knäppa sms får mig att undra vad det är för fel på er, men det gör inget, jag vet att ni är sådär ibland. När ni gör allt för att förstå mig men inte lyckas, värmer det. Att ni ens tar er tid att lyssna på mig får mig att förstå att jag kanske betyder något för omvärlden. När jag ser er blir jag bara så himla glad, det är verkligen ni som har fått mig till den jag är och gör mig till den jag blir. Jag stärks i närheten av er, och utan er vore jag ingenting alls. Om det är omöjligt att ens gå ett enda steg till, att orka en enda dag till så står ni där likförbannat och ler och skrattar och det går inte att undgå att dras med i eran glädje.

Det sägs att man blir som man umgås, men det är omöjligt att jag nånsin ska bli så bra som mina vänner. Tack för att ni gör det värt att leva en dag till, att ni gör det värt att andas några andetag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback