Samla kraft.

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Jag lyckades jobba en dag, sen fick jag sparken (H)
Egenköpta CD: Oj, det har jag nog glömt..
Piercing/tatuering: Hål i öronen när jag var elva eller något antar jag.
Riktiga kärlek: Hahahaha, Therese kommer garva ihjäl sig om hon läser det här :D Jesper hette han tror jag. Haha.
Fiende: Oj, det var nog en del, det började redan i lågstadiet..

SENASTE
Biltur: Hmm, länge sen jag åkte bil. Det var nog i måndags när pappa körde mig till mamma.
Kyss: Erhm.. F.
Låne-bok: Tog en bok från mamma igår, Underdog. Gills det?
Film sedd: Sunes jul!
Dryck: Har inte druckit något idag ännu.. Igårkväll drack jag julmust.
Mat äten: Frukost; hallonkräm och två mackor.
Telefonsamtal: Hmm.. Felicia ringde mig igår och sa nåt jag inte förstod^^
Låt spelad: Just nu lyssnar vi på Puddle of mudd - she fucking hates me.
Irritation: Ingen nämnd, ingen klämd.

JAG
Vill: Vara klar med judendomarbetet och ha ett bra liv och ha sommar och vara bäst på allt och inte vara sur och inte ha jul och bo i Bromsten och spela fotboll och sen vill jag ganska mycket mer men det orkar jag inte räkna upp.
Har: inte slagit någon idag.
Önskar: Att människor vore vettigare än de är. Eller nåt. Jag vet väl inte vad jag önskar!
Hatar: Det vill jag inte berätta för alla som läser.
Är rädd för: Oerhört mycket. Livet är väl min största rädsla.
Undrar: Varför jag blivit som jag är och vad Elin, Micke och Fredrik skulle komma och säga som dom glömde bort alldeles nyss.. KOM TILLBAKA! (nu fick jag veta. Det var inget kul^^)
Ångrar: En del saker jag gjort, ja.. Och kanske ännu mer som jag inte gjort.
Älskar: De som förtjänar det.
Sjunger: I min ensamhet.
Gråter: I min ensamhet.

JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: Jag hade en när jag var liten :D Den är jättekul att läsa i!
Jag gillar att laga mat: Hahaha, det är väl kul, men hur resultatet blir är väl en annan fråga..
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: En? Typ såhär hundra hundra ;D

FAVORIT
Nummer: Två, åtta och tio.
Färg: Tycker om många färger.
Dag: Lördag kanske :)
Månad: Juni, juli, augusti.
Drycker: Mjölk is the shit!

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos I think ^^
Rött eller vitt vin: Vitt I think.
Hemmakväll eller utekväll: Hemmakväll är mysigt.

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nästan.
Hjälpt någon? Ja jag hjälper många!
Köpt något? Köpte en kexchoklad igår eftermiddag.
Gått på bio? Nej.
Sagt 'jag älskar dig'? Verkligen inte.
Saknat ett ex? Ännu mer verkligen inte.
Skrivit i en dagbok? Neeej.
Haft ett seriöst samtal? Kanske ett..
Saknat någon? Saknar vissa konstant.
Kramat någon? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback