Tror ni att kärlek är som sångerna vi hör?

Hjälp! Inte nog med att den här veckan har varit helt konstig, man har inte haft någon koll alls på dagarna, nu har jag dessutom förskjutit dygnet känns det som.. Kom hem vid fyra, vilket är ganska sent för att vara fredag. Sen vid fem la jag mig i sängen för jag var så jävla trött, lyssnade på musik ett tag och sen måste jag ha somnat, för mamma kommer in och väcker mig och säger att det är mat. Jag tänker att klockan är typ max sex.. Tjena, sju har klockan hunnit bli, och jag är astrött nu. Om hon inte väckt mig hade jag nog sovit till imorgon bitti =p Kommer verkligen inte orka göra nånting ikväll, om inte någon kommer och överraskar mig här :o Det vore roligt :D

Vi är äntligen klara med tidningen också! Snacka kaos det var i 4.4 tio i tre eller :D Stackars Andreas som var ensam lärare där nere ett tag sprang mellan folk som behövde hjälp och hela grupper hade panik över att det inte gick att spara osv.. Det var roligt, med tanke på att vi var klara :D Vi är bäst.

Och bussresan till Slussen med Oliver, Elin och framförallt Jonas. Hahahahhaha! Elin och Oliver vet vad jag pratar om.. I början var det helt okej, han försökte vara trevlig och frågade Elin vart hon jobbade i somras och så. Sen gick det utför.. Först när vi åkte förbi där vi Vikinglinebåtarna så kläcker han ur sig 'Vad gör Cinderella här? Hon ska ju inte komma in förrän kvart i fyra!' Vi typ, Okeeej.. Så diskuterade mest han hur irriterande det var med folk som betalade på bussen. Sen kommer det värsta. Det åker nån hyfsat liten båt (om man jämför med Cinderella, men det var typ en vaxholmsbåt eller nåt) och han blir jätteupprörd! Det ska tydligen inte gå nån båt vid den tiden på dygnet, han kan inte komma på vilken båt det skulle kunna vara. Det slutar med att han drar upp en tidtabell ur väskan. Jag och Elin höll på att garva ihjäl oss, jag var tvungen att vända mig om för att inte se Elin. Och stackars Oliver som Jonas mest pratade med satt där och försökte hålla sig för skratt. Han typ 'Jag har ju inte ens en tidtabell för bussarna..' Hahahaha, det var en kul bussresa :D

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaha shiiit vad ja asgarvade när ja läste ditt inlägg ^^ Det var verkligen helt sjuuukligt roligt *asg*

Postat av: Ina

hahaha har du åkt nå waxholmsbåt i helgen då som han föreslog? ^^

2006-12-17 @ 03:43:27
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback