Villavillekulle!

Imorse trodde jag den här dagen aldrig skulle ta slut. Att jag inte skulle få nåt gjort alls och att allt bara skulle vara åt helvete och att Jonas skulle gå mig på nerverna och att det skulle sluta med att jag nitade honom.

Jag fick en massa gjort och den var inte åt helvete. Jonas har knappt pratat med mig och jag nitade honom inte heller. Bra jobbat Cissi.

Har blivit nästan klar med engelskauppgiften och kommit mer än halvvägs på den argumenterande texten om det svenska språket. Det är i princip vad jag gjort idag i pluggväg, förutom det sista om Augustpriset. Och det känns ganska bra, men som jag och Elin sa; det är plusminus noll. Har fått två nya uppgifter idag, och har blivit klar med två, så fortfarande har man ju lika mycket kvar.. =p Men om man inte gjort det som man gjort idag hade man ju haft det också, så^^

Jag och Elin tittade även på julkalendern när vi inte orkade plugga! Det har nästan blivit tradition att titta på den i skolan :o Vi har även spelat fotboll med en glasflaska och skrattat en massa. Fast det var mest på eftermiddagen när vi var övertrötta och konstiga. Jag ligger i min säng och tittar på LW-dvdn och laddar för att först duscha och sen ta tag i något att äta. Sen ska jag faktiskt bli klar med engelskan och psykologin tänkte jag, innan jag tittar på Champions Leauge ikväll. För då ligger jag nästan före planeringen, det är bara det här jävla judendomsarbetet som stör mig. Jag vågar inte börja, för jag är rädd att det ska vara så svårt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback