We show them together.

Jag är sämst på fotboll. Jag tror att jag under julen glömt bort hur man spelar. Det var inte mycket jag lyckades med idag, ändå hade jag fett kul :D Fast iofs, jag gjorde det snyggaste målet, klackade in en hörna. Deru! ;D Urban klagade på mig mest hela tiden tycker jag, bara för han tror att jag har superkondition. Det ÄR jobbigt att springa, det är det. Det är ju nu den jobbiga fasen börjar, att träna så pass mycket att man kommer över den där tröskeln, tröskeln till bra kondition.. Bara att kämpa på. Jag är iallafall inte ensam :D

Nu sitter jag och väntar på att Johanna ska ringa. Vi ska leka ikväll, och godis ska vi äta också tydligen. Tur att jag har tränat och att det fortfarande räknas som jul och då får man vara onyttig :D Fryser om händer och fötter gör jag också. Vet att jag fick världens skönaste sockor i julklapp, men jag orkar inte anstränga mig att ta på dom. Bara för det ska jag orka det nu. Mwi.

Kommentarer
Postat av: Farbor Eko

Ett öga ser mer en du tror

2006-12-27 @ 19:55:43
Postat av: Amanda

cecilia jag tyckte att du var duktig på fotboll ändå idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback