Can't cover it up.

"Det var natt, det var natt det var äntligen natt. Våren var påväg, jag var rusig och matt. Vi var på gång, vi var VIP, det var nån efterfest för Kent. Allt var lite eftertraktat, allt var lite känt, och allt jag ser. Allt jag hör. Din röst din blick ditt skratt. Du har ögon som berusar en natt. Så jag väntar, ja jag väntar. Om tiden vill ifatt."

Stämmer iallafall lite. Vi var VIP! ;D Kändes jävligt nice, hotellrummet vi bodde i var det inget större fel på direkt.. Tack min pappa =) Tågresan ner var lite udda med väldigt udda personer.. En kille som satsar allt och hoppar jättehögt över mina ben som jag hade över mittgången. En mamma bakom som sjunger väldigt mysko för sitt barn. En familj med färgglada hattar med ett barn som såg ut som Karlsson på taket. Och pratade som honom. Och som gick i mittgången och sa Chokladbajs. Vi hade det trevligt i Göteborg, även om det var jävligt kallt. Fredrik kom på kvällen och sov hos oss till dagen efter, det var trevligt =) Vi gjorde egentligen inte så mycket, vi chillade mest och slapp tänka på allt man tänker på hemma och bara vara. Åkte hem med Elins bror igår, det var skönt att åka bil, om man bortser från hur sjukt jävla ont i magen jag fick i Linköping =/ Men det gick över sen i Gullmars.

Idag har jag lekt med Therese ett par timmar, vi spelade hahahha, hockey på hennes Sega. Helt galet roligt, dom där målvakterna. Öhm? Ofta man slänger sig åt helt fel håll när det kommer en spelare helt ensam med pucken? Det var kul :D Sen gick jag hem till Johanna och underhöll henne i typ tjugo minuter, sen åkte vi till Rissne och hon åkte till sin dans och jag åkte hem hit. Nu ska jag vila så jag orkar umgås med henne ikväll också =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback