Carry on.

Jag: Vill inte du ha en fisk?
Farmor: En fisk? Har du vart och metat?
Jag: Nej, jag menar som sällskap!
Farmor: Sällskap av en fisk?
Jag: Ja, jag hade en fisk och han var jättetrevlig.
Farmor: Kunde han prata?
Jag: Nej men han  kunde hoppa!
Farmor: Hade du en pinne över vattnet som han hoppade genom då eller?
Jag: Nej han hoppade när man skulle klappa honom..
Farmor: Ja inte undra på, stackarn blev ju rädd!
Jag: Men så du vill inte ha en fisk då? Jag tänkte som julklappstips.
Farmor: Nej, det vill jag nog inte. Ingen katt heller.

Alltså min farmor är så jävla klockren. Vi pratade i telefon i typ tio minuter, och vi garvade typ konstant :D Det måste helt enkelt vara från henne jag fått min humor. Johanna måste träffa henne snart också, jag lovar att ni skulle komma jättebra överens! Haha, vi kan bli ett gäng, gå och shoppa tillsammans och fika. Haha, det skulle vara lite udda ^^

Är för övrigt klar med svenskan nu.. Det blev lite luddigt tror jag, men det brukar bli så på frågor där man ska diskutera själv.. Och förut diskuterade jag och pappa hur det skulle vara att bo på datumgränsen.. Det där stället på jorden där man hoppar fram/bak en dag när man passerar. Fatta krångligt att bo där eller, om man står på ett ställe är det fredag och om man står på ett annat är det lördag. Hur ska man veta när man ska vara i skolan? :o Jag skulle se till att ha helg i fyra dagar iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback