How long?

Haha, jag har så jävla tråkigt! Har gjort lite tester på nån sida, vilket inte var sådär jätteunderhållande.. Speciellt inte när jag inte var smart alls, och att Fredrik var väldigt mycket smartare =/ Har varit på en promenad som blev ofrivilligt mycket längre än jag tänkt mig nu på kvällen också. Skulle gå till Willys och köpa baguetter som man värmer i ugnen och cola (vilket är vad jag vågar äta. Och ris). Mm, kul att de inte ens har vanliga jävla baguetter, allt de har är vitlöksbröd! Det har jag ingen lust alls att äta. Nästan så att jag köpte korvbröd istället, men så kom jag och tänka på den där gången när jag höll på att bli sjuk och mamma skulle göra mig frisk.. Man ska ju äta vitlök då, om man är förkyld, iallafall enligt pappa. Vi har alltid kört med det i våran familj, och då var jag påväg att bli förkyld och mamma kom med den briljanta idén att hon skulle göra vitlöksbröd till mig! Nice tänkte jag, men ångrade mig ganska snart.. Vi hade inget vanligt bröd hemma, allt som fanns var typ gamla korvbröd. Men det struntade såklart min mamma i, och hon tog ett korvbröd, delade på det och hade på två vitlöksklyftor och körde in i ugnen så det blev varmt.. Alltså, det var bland det äckligaste jag ätit nånsin. Jag kunde inte äta riktiga vitlöksbröd, eller något med vitlök i flera månader efter det där.. Nej, så därför köpte jag inga korvbröd! Cola hade de inte heller nån normal 50 cl, så jag gick bittert ut därifrån och gick till konsum istället. Tacka vet jag den affären, de har allt. Nästan ^^ Så imorgon bitti ska jag äta varma baguetter till frukost och hoppas på att det gör mig frisk :D

Sen så vill jag ha tips på hur jag ska klippa mig! Gärna med länkar med bilder på en specifik frisyr. Inte till någon sida med en massa olika, det har jag redan suttit och kollat på och hittat lite bra frisyrer.. Men det är så jävla jobbigt att titta på alla fula för att hitta typ EN snygg.. Och ni som känner mig vet nog vad för sorts frisyr, typ som jag hade förut med sådär kort där uppe. En cool frisyr helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag gillar din blogg, höhö ;P

Postat av: I

Ska du ha en sån där söt toffs på huvudet igen? Det tycker jag, då kommer ju alla mina teckningar stämma :D

och det är bäst för dig att du blir frisk, jag vill ju ha kladdkaka!

2006-11-29 @ 22:09:39
Postat av: felicia

http://www.hotcelebritiesonline.com/

Där finns massor med frisyrer

2006-11-30 @ 16:12:30
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback