I hope you had the time of your life.

Precis vad jag behövde. Leka av mig! Aaah vad roligt det var att träna idag :D I två timmar tränade vi nästan, och jag slapp känna mig stressad, slapp känna all press och ångest. Och jag har skrattat, oh vad jag har garvat! Mest den här veckan iallafall. Och Amanda var snäll mot mig för en gångs skull, det tror jag aldrig har hänt förut :o Helt utan att bråka fyllde hon på min vattenflaska. Och så fick jag en mandarin av henne också. Något har hänt, hon har nog något på gång.. Nåt jävligt ^^ Men däremot måste jag och Annika stå ut med varandra. Möh, att den lilla kan vara så irriterande! Bråka och skjuta bollar och fällas och gud vet vad. En vacker dag när jag också är teknisk ska jag ge igen. Vänta du bara. Nej jag älskar att spela fotboll och det är synd att det bara är en träning kvar och sen uppehåll i tre veckor. Vem ska jag nu retas med och vart ska jag springa av mig? =/

Och ni som tror att jag gett upp det här med goda gärningar. HA! Icke. Har bara glömt att skriva upp det.
Gårdagens och dagens goda gärning: Jag sparkade inte ner någon som irriterade mig på tunnelbanan. Varken hon som satt och snorade var tionde sekund eller han som klev på  mig eller han som nös på mig eller alla som var iväg. Varken igår eller idag. Imorgon är en ny dag och jag får se vad jag lyckas undvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback