Let's follow the cops back home, and rob their houses.

Fett bra dag, ganska så effektiv, med inslag av stalking. Öhm, säger man så..? Började med Etik och livsfrågor där jag inte förstod så mycket av vad Olga sa, jag tror det beror på att jag inte haft henne på länge, man hinner vänja av sig.. Åh vad jag hatar den människan, hon pratar konstant om saker som inte ens är väsentliga. Så sjukt irriterande. Jag tycker synd om hennes man.. Fyfan, jag kan tänka mig att hon pratar konstant hemma, från att hon kommer hem till att hon somnar. Stackars människa. Jaja, efter det åt vi lunch, och stalkade lite. Vi såg David Batra tvärs över gatan, han hade varit och handlat på ica och höll på att bära in alla kassar till sin lägenhet. Vi kom på den smarta idén att fota honom, men sen kom någon med en ännu bättre idé att filma! Så jag sitter beredd med mobilen i typ fem minuter innan han kommer ut igen, så filmar vi hela vägen tills han åker förbi med bilen :D Haha, det var kul^^

Sen åker alla hem utom jag och Ina, duktiga som vi är svarar vi på nästan alla instuderingsfrågor till historian, vi är jätteduktiga! Sen kom Felicia också och hjälpte oss med det vi inte kunde. Så om nån av oss har fel på något nu, kommer alla ha det. Haha, Daniel kommer tro att vi fuskat på provet om vi svarar fel på samma saker =p höhö.

Fredagar är bra dagar också, man får skicka gratis mms :D Det är jättekul tycker jag, men jag vet inte om alla andra tycker det.. Men joo, det är väl alltid kul att få mms :o och speciellt från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback