Lyckan kommer, lyckan går.

Oh herregud. Dagen började inte sådär jättebra.. Min foundation gick sönder, istället för att ta av bara locket åkte allt med, så själva pumpen var liksom inuti locket. Jättekul när man är stressad. Det resulterade i att om inte han som körde tunnelbanan hade varit snäll och öppnat dörrarna igen hade jag missat den också. Men det gjorde jag inte, och sen har dagen varit ett helvete, om man bortser från när vi lyssnade på Mastering Swedish. Så sjukt jävla roligt! Och Olga, jag trodde inte man kunde bli mer förvånad över henne, men det slutar aldrig.. Idag innan provet sa hon ungefär följande: Ni som fick VG på förra provet kan hämta vg/mvg uppgiften till det här provet redan idag, ni andra får den nästa vecka. Typ ursäkta? Så hon räknar blindt med att de som lyckades bra på förra provet ska lyckas lika bra på det här? Eller att de som misslyckades på förra provet inte ska lyckas på det här och därmed få en vecka mindre att göra vg/mvg uppgiften..? Som att hon efter ett prov kan bedöma hur bra vi är och vad vi är kompetenta till? Och att de som lyckats ska få en vecka mer på sig? Vad är det för påhitt, om någon ska ha mer tid är det väl de som har svårare för ämnet? Eller..? Nej, vi fick henne att inse att det var orättvis, så alla får dom nästa vecka istället. Herregud människa.

Jag är så sjukt jävla trött på att tänka på dig nu. Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaaah??! skoajru!? Asså Olga e ju fan dum i huvet! Fan tur att jag inte va där, då hade jag lackat satan asså, fyfaan vad jag hatar den människan!

Postat av: Ina

Haha jaa Elin, och du skulle ha hört hur irriterad hon lät när vi sa emot ^^ som att det var heelt normalt tänkt från hennes sida

Hej föresten Cissi :D

2006-11-20 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback