My future is like..?

Jag är lite stolt över mig själv nu. Lite. Satt från att jag kom hem till typ klockan sex och verkligen försökte göra svenskan. Det gick inte, det var totalt omöjligt. Jag tittade på frågorna och orkade verkligen inte, Elin jag vet precis hur du känner med allt. Jag känner exakt likadant; ingen motivation nånstans och att skriva en endaste mening på ett arbete tar sån kraft. Men så åt jag mat och tog tag i mig själv och tänkte att jag iallafall skulle göra de två frågor jag kunde göra så jag slipper ha alla fem frågor kvar imorrn. Å andra sidan lär jag ju inte ha blivit smartare till imorgon, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det här..? Jag tror jag får muta Anna eller något, hon får hjälpa mig! Haha, försökte få lite hjälp från pappa också på telefon. Det var inte sådär jättegivande måste jag säga, han skulle nog inte få så bra betyg tror jag :D Oerhört osammanhängande det han sa, det hade ju knappt med frågan att göra. Ååh vad jag älskar honom. Det har blivit så tydligt nu när jag insåg att jag kunde förlorat honom, att det hade kunnat vara jag som var utan pappa. Jag tar verkligen vara på tiden tillsammans med honom, och det känns bra. Det känns som vi kommit närmare varandra igen, efter bråket/diskussionen/allt med Kerstin.. För efter skilsmässan blev han och jag asbra kompisar, vi kunde verkligen umgås. Sen kom Kerstin in i bilden och var helt okej i början. Sen gick hon mig på nerverna och jag drog mig tillbaka allt mer och pratade knapp med dem, och knappt med pappa heller när hon inte var här. Men nu är det inte så längre, nu är det som innan. Men jag vill fortfarande inte fira jul. Hur jag nu kom och tänka på det. Åååh vad jag hatar den här tiden på året. Det är enbart ångest. Möh.

Förresten så har jag lagat min foundation. Haha, det var lite spännande, trots att jag var påväg att börja gråta för att jag inte orkade med fler motgångar. Men en tång (eller vad fan det nu var.. Hittade det i verktygslådan iallafall) löste allt! :D Så nu funkar den igen. Heja mig! Sen vill jag även påminna om Ett herrans liv som börjar ikväll igen. Galet roligt :D Fem i tio på femman. Missa inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback