One kiss and I'm ready to die, 'cause you're so beautiful.

Åh jag saknar dig så mycket..


Idag har varit en kall men väldigt trevlig dag! Var med Johanna i stan ett antal timmar, och som sagt; jag är sämst på att shoppa. Allt jag köpte var ett armband, men jag köpte det mest för att Johanna köpte ett nästan likadant. Så det är hennes fel. Kostade iofs bara typ elva spänn, så det var ingen fara ^^ Och Felicia, jag vet inte hur det är för dig, men i mina ögon är snö vit och bildar ett vitt lager på marken, men vi kanske har olika uppfattning om det där med snöstorm..

Har varit duktig ikväll, har pluggat en del och ätit godis. Inte för att jag vet vad det är för duktigt med det, men pluggandet är duktigt =) Det är kul att läsa våra instuderingsfrågor med svar, det blir lite oseriöst emellanåt :D Sen kan jag också meddela att min pappa är världens klenaste. Vi stog och nickade en badboll till varandra i vardagsrummet, när han helt plötsligt sätter sig ner och säger att han fick ont i knät. ' Jag har väldigt känsliga knän!' Öhm... Han vann förresten 600 spänn på tipset också =) Två rätt till och han hade fått två miljoner.. Surt ^^


Jag vill vara kär i dig, samtidigt som jag vet att jag inte får och kan. Därför är jag inte det. Men jag önskar att jag var lite modigare ibland, så jag kunde säga vad jag tycker. Fast jag tror du vet ändå. Du borde göra det. Det enda som stör mig är att jag inte vet vad du tycker. Alls. Det är så mycket jag skulle vilja fråga, så mycket jag skulle vilja ha svar på. En dag, kanske..

Kommentarer
Postat av: felicia

Men förlåt då, det regnade nog istället :( Men snön komlite igår iaf..så halvt rätt hade jag

Postat av: Ina

haha ohja, det syntes verklinge på instuderingsfrågorna när vi började bli trötta ^^

2006-11-14 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback