Searching in the darkness.

Noll motivation. Verkligen. Finns ingen del av mig över huvud taget som vill göra något som har med det där jävla engelskaarbetet att göra. Inget mer alls. Och även om jag tar tag i mig själv och blir klar till torsdag så kommer jag få ig. Jag är övertygad om det. Så egentligen borde det inte spela någon roll ifall jag gör klart det, för det kommer ändå inte bli bra. Visst, förut har det också varit stressigt, men då har jag ändå tyckt att det var kul att göra ett så pass stort arbete på engelska. Nu är det inte kul nånstans längre. Tror mycket beror på att jag fick lite kritik av Max igår. Det var inte ont menat, han ville bara hjälpa. Men det tog illa, och all motivation försvann direkt. Egentligen är det ju bara att ta bort det han klagade på, men jag vet ju inte vad jag ska skriva istället. Och så vågar jag inte ta upp saker jag läst alls längre, så jag har ingen aning om hur jag ska göra längre.. Jag vill inte vara med. Jag orkar inte. Det blev för mycket igårkväll. Allt på en gång. Fan.

Och historiaprovet idag. Tjena. Jag satsar på mvg i historia, för Daniel har fått mig intresserad och nu vill jag satsa. Därför vill jag ha mvg på proven också. Jag kommer få max G på det här. Och verkligen inte mvg i slutbetyg. Aldrig i livet. Jag är bara så trött, jag har ingen motivation till något alls, och egentligen borde man ju börja plugga till psykologin och svenskahemtentan nästa vecka. Men jag har varken tid eller lust. Känns som jag pluggat konstant sen skolan började efter höstlovet, och så känns det som det kommer vara fram till jul nu.. Kommer aldrig palla.


Jag vill bara ha lite chans att andas ibland och slippa mina höga krav på mig själv..

Kommentarer
Postat av: Elin

Cissi, gumman. Det kanske inte e till nån tröst, men du e inte ensam, verkligen inte. Jag känner precis som du...prata med mig om du vill..jag ställer upp Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback