So tell me if it's gonna be you and me forever.

Tips: Övertala inte er själva att ni är friska när ni inte är det.

Gick till skolan imorse, det var inget snack, jag var helt enkelt tvungen att gå. Har liksom ingen lust att göra matteprovet efter jul, då har man ju verkligen glömt allt.. Sen var jag tvungen att hämta en massa papper i mitt skåp och engelskauppgiften. Så jag åkte till skolan, helt utan att känna efter. Men det borde jag kanske ha gjort, mådde inte så bra i skolan =/ Åkte hem efter historian, när jag kom hem lyssnade jag på Annika Lantz i P3 (hur jävla klockren som helst, jag älskar henne!) till typ halv ett, sen somnade jag. Och om jag sov, jag sov till för en kvart sen. I fyra timmar. Och jag mår fortfarande inte bra, allt jag har ätit är frukost idag, och det är tio timmar sen och jag är inte ett dugg hungrig. Igår var jag ju iallafall hungrig. Jag ska ju handla julklappar imorrn har jag tänkt! Ge mig friskbaciller!

Annars har jag andra planer för imorgon. Det är inget jag tänker skriva om här, för jag vet inte om jag ska göra det eller inte. Och om jag inte gör det blir de som är inblandade besvikna ju, och så blir det ingen överraskning! Men jag har hyfsat seriösa planer på det, vi får se :) Beror på hur jag mår också ^^

Och nu har hela mitt träningsupplägg grusats på grund av den här jävla sjukdomen! Tänk om det är som Carro sa; vinterkräksjukan.. Nån som är expert och vet om man kan dö av den? =p Iallafall så var ju mina planer att jag skulle springa igår och imorgon, men jag tror att även om jag är frisk imorrn är det nog ingen bra idé. Å andra sidan är det enda jag förlorar kondition, jag lär ju inte gå upp i vikt nåt iallafall, eftersom jag inte äter något =p

De gjorde just reklam på radio om en Hummerlimousine.. Nån som är på eller?! :D Herregud säger jag bara, en sån vore inte fel att äga.. Tror jag ska önska mig en sån i julklapp av farmor =p Den är tio meter lång, har plats för upp till tolv pers. Sen har den: Laser show, strob (vad det nu är.. Det är nog häftigt^^), rökmaskin, neon, stjärnhimmel, diskoteksljud, fiber optic bar, VIP-hörna, flatscreen TV, DVD. *Pick me picke me*!

(Haha, ursäkta för ett osammanhängande inlägg..)

Kommentarer
Postat av: felicia

Det bästa med att vara magsjuk är att man har rätt att vara hemma i minst en vecka :)

Postat av: Elin

Jag ska också handla julklappar imorrn! Får man haka på om du e friskis? ;)

pusssinuss

2006-11-29 @ 20:25:03
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback