Stockholm kommer förstöra mig.

Om gårdagen var ångest och stress har idag varit helt tvärt om. Det är efter träningen igår, det sitter fortfarande i, min sprallighet. Jag förstår inte hur de orkar med mig i skolan, jag skulle nog inte orka med mig själv =/ Och det jobbiga är ju att jag har ingen aning om var all energi kommer ifrån! Det är verkligen ett mysterium.. Men det är kul så länge det varar iallafall, jag är ju glad och det är ju bra :D

Jag och Micke läste igenom religionsläxan innan lektionen, eller jag läste högt för Micke, och då lärde vi oss att Gud är suverän. Vilket jävla ord att använda, vi kom på att det måste vara Peter som satt in det.. Men tänk på det, gud är suverän. Det kan vara bra att veta ibland!

Och jag är ganska så lättad, är i princip klar med engelskan. Idag kände jag värsta jag-ska-göra-bästa-arbetet-dagen! Tvärt emot från igår igen alltså. Så idag har jag skrivit en till diskussionsfråga, tagit bort allt jag skrev om Antonio (det var det Max gav kritik om typ) och skrivit om Bassanio istället. Har jämfört karaktärerna med varandra och sen när mamma kommit hem ska hon få hjälpa mig med att fixa fotnötter (hahah,lika kul varje gång :D). Sen imorgon behöver jag fråga lite smågrejer och få hjälp med hur man ska göra med källorna och rubrikerna/innehållsförteckningen. Tänkte imorse att jag kanske skulle gå upp tidigare imorgon och plugga, men det tänker jag fanimig inte göra! Jag ska sova ut, gud så skönt det ska bli. Ååh, jag känner mig så lättad över att det här är klart nu, det har verkligen tyngt ner mig.

Dagens goda gärning: Hjälpte tanten på Slussen att hitta. Vet iofs inte om hon lyssnade/förstod så mycket av mitt svar, men det gick nog bra ändå. Öh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback