Tidsfördriv.

Lite bloggande innan jag måste plugga igen.. =)

TITTAR DU MYCKET PÅ TV: Nej, följer ingen serie eller nåt. Sport och framförallt fotboll är vad jag ser på tv  i princip ^^
HAR DU VARIT MED I LOKALTIDNINGEN: Haha, jag har för mig det, nån gång i högstadiet var jag med på nån bild :D
VAD KOSTADE DET DU HAR PÅ DIG: Bra fråga.. Inte den blekaste, brukar inte lägga priser på minnet..
SOVER DU NAKEN: Nope
BOR DU ENSAM: Nej, men nästan. Om jag bodde hos pappa när han inte är där skulle jag bo ensam. Så jag har alternativet, men jag skulle nog svälta ihjäl då..
VILKEN FÄRG HAR DINA VÄGGAR: Två gråa och en lila. Den fjärde är inuti garderoben och den är grön.
VAD GÖR DU NÄR DU INTE KAN SOVA: Är vaken? Nej men jag vet inte, tänker alldeles för mycket eller är pigg.. Lyssnar på musik.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Inte sådär överdrivet.
VILL DU FLYTTA UTOMLANDS: Såklart, till nåt varmt ställe. Iallfall under vintern här, fyfan vad jag hatar kyla!
HAR DU DUSCHAT IDAG: Nej. Är jag äcklig nu..? =/
SKA DU SE NÅGOT PÅ TV IKVÄLL: Sporten och kanske FCZ. Kanske lite av parlamentet också, i reklamen på FCZ ^^
KAN DU NAMNEN PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER: Haha, det är tveksamt fan :D Jomen det kan jag nog, om jag anstränger mig^^
VEM FICK DU MAIL AV SENAST: Mig själv.. Haha.
VEM FICK DU SMS AV SENAST: Hmm.. Mamma!
VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU: Har inte tid att läsa böcker =p
VAD GÖR DU OM ETT ÅR: Går i trean. Har ett jobb kanske. Vet lite mer om mig själv och vad jag vill göra av mitt liv.. Eller så gör jag nåt helt annat, vem vet.
VILL DU HA BARN: Snälla barn vill jag ha.
GILLAR DU ATT DUSCHA OFTA: Duscha är sjukt tråkigt.
VILKET AV WASAS KNÄCKEBRÖD TYCKER DU MEST OM: Haha, what?! På tal om golf..? Jag vet väl inte, sånna där vanliga trekantiga?
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN DAGBOK PÅ INTERNET: Alltid och alltid.. Jag vet väl inte om det är samma eller om det är olika varje dag. Men det skiftar väl mellan åtta och femton olika varje dag.
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG: På ett sätt: ja. På ett annat sätt: nej. Jag vill bli 18 och få göra massa saker. Men jag vill inte bli 18 och behöva ta en massa ansvar och bli vuxen.
SENASTE PERSONEN DU PRATADE I TELEFON MED: Anna. Ett samtal som började med ett väldigt trevligt "Vart fan är du nånstans?!". Förlåt då! ^^
VAD GÖR DU PÅ INTERNET: Pratar med folk på msn, bloggar, hittar information till arbeten. Är jobbig?
TYCKER DU OM SKÄGG: Njae.. Eller på mig själv? Verkligen inte =p
TYCKER DU OM SNAGG: Det är väl snyggt på rätt folk.
TYCKER DU OM HÅR: Jaa, det gör jag. Eller det beror väl på vart. På huvet är det bra med hår^^
BRUKAR DU LÄSA HOROSKOP, ISÅFALL BRUKAR DOM STÄMMA: Läser väl mest för skojs skull och för att veta vad man borde ha för förväntningar på dagen. Dom stämmer ju in på alla, det är ju så dom är utformade.
ÄGER DU NÅGRA CONVERSESKOR: Oh ja, två par. Det är kallt ibland.
VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ: Haha, jag spenderar inte så mycket pengar. Snart blir det väl julklappar =/
KAN DU BAKA BULLAR: Såklart! Jag är bäst på det! Speciellt bullar med grahamsmjöl i!
ÄGER DU ETT BUSSKORT: Yes, det blir lite dyrt att ta sig överallt annars..
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK: Grön såklart!
HUR SVARAR DU I MOBILEN: 'Hallå' 'Aa det är Cissi' eller 'HEJ!' eller 'Tjafan'
BRUKAR DU SVÄRA MYCKET: Lagom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback