To remind me that I'm alone.

Gick in på Winnerbäcks hemsida, och kom helt plötsligt på vad jag drömde inatt! Åååh. Jag vill drömma mera :D

Jag drömde att jag och någon till, det kan ha varit Anna, men jag är inte helt säker, skulle träffa Lasse! Vi hade typ bestämt det, det var inte bara sådär att vi sprang på varandra på gatan. Vi träffade honom och åkte tunnelbana typ.. Han var jättetrevlig och skämtade massor och var jättesnäll. När vi satt på tunnelbanan såg vi Therese en bit bort, hon satt med något hon gjort i sin skola, typ en pidestal eller nåt.. Vi satt och gjorde grimascher och vinkade till henne. Sen när Lasse skulle gå fick jag världens kram och han sa att det hade varit jättetrevligt och att vi borde träffas igen. När han hade gått kom jag på att jag borde frågat lite om honom, vi hade bara pratat vanligt som kompisar. Jag kommer ihåg att jag tänkte att jag borde sagt att jag ville höra honom spela Timglas på en konsert, och även Alla vägar har sitt pris och lite av de där udda låtarna. Sen så ångrade jag att jag inte lyssnade mer på hans röst, den är ju så fin. Men det var en bra dröm iallafall, och jag ville att ni också skulle få läsa om den :D

Tack förresten du Mel, som sa att jag skrev bra. Det värmde. Tack, verkligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback