Vad var jag en gång?

Rena rama bantningskuren det här med att vara magsjuk ju! Allt jag ätit idag är en tallrik soppa vid två, och alldeles nyss åt jag middag. Haha, mamma hade kokat ris till mig :D Kändes så jävla patetiskt att sitta där och äta enbart ris, men vafan, jag vågar inte äta nåt annat.. Mamma sa att allt som är vitt är bra att äta, utom mjölkprodukter ^^ Synd bara att allt ska vara så jävla nyttigt nuförtiden och att vi därmed bara har fullkornsris och fullkornsbröd hemma =p Men jag är nog frisk imorgon, jag jobbar på det ;D

Dagen har mest spenderats till att inte göra nånting alls. Lyssnat på musik och läst en bok typ.. Har pluggat lite matte också, har faktiskt gått igenom hälften av allt vi ska ha prov på, trots att det är oerhört svårt att koncentrera sig när man inte har någon energi alls, när hela kroppen är uttömd på allt som räknas till föda. Men det har gått hyfsat iallafall, och jag tror nog att jag ska klara provet, och det är nästan så jag vågar hoppas och tro på eventuellt ett VG. Men jag vill inte förvänta mig för mycket, jag är grymt nöjd med ett G också. Men jag kan ju iallafall satsa på ett VG. Satsa mot himlen, så når du kanske trädtopparna.

Kommentarer
Postat av: Ina

grr, saknade dig idag! och du missade tacos ;)

2006-11-28 @ 17:22:27
Postat av: felicia

Illa illa att vara magsjuk.. :( Men det bästa är att det går över fort :)

Postat av: Elin

Kooom tillbax! Hela världen va så underbar...lalalallalala...

2006-11-28 @ 21:20:51
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback