Guld är inte det enda här som glimmar

Jag har kommit på det! Det är JAG som för otur med mig gällande fotboll! Jag borde hålla mig så långt bort från en fotbollsplan som möjligt, för så fort jag är där går det ju fan dåligt. Fast jag var iallafall bäst som linjedomare, måste varit den bästa domaren nånsin haft. Jag viftade vilt varje gång bollen var ute och pekade rätt, även om inte domaren litate på mina domslut alltid.. Möh, jävla översittare! Bara för du får betalt och råkar ha en röd domar-tröja!

Johanna drog upp våran fjällenresa på msn just. Hon satt och kikade på bilderna därifrån, och det kan ju vara spännande. Fan vad jag saknar den veckan, det var sjukt roligt! Haha, som när vi (Johanna) var så jävla trött på att åka och verkligen verkligen inte ville åka upp med liften och åka ner på rätt sida en sista gång. Så vi kommer på den smarta idén att ta av oss alla grejer och promenera bort. Puh, det var nog det jobbigaste vi gjorde på hela veckan, jag släpade på jävla skidor och stavar och hon på sin jävla snowboard. Samtidigt som Sverige spelade OS-final mot Finland, så jag har för mig att vi gick där och hejade på Sverige :D Och Per Martin Vilhelm Åberg. Jag tror vi båda blev lite kära i honom, eller iallafall besatta. Inte ens det tror jag, han var bara nån att haka upp sig på och titta över överallt. Han var tuff iallafall. Jag vill åka upp nästa år igen, fatta att dra med alla tjejer och åka upp och bo i en stuga precis vid backen! Fy sataaaan vad roligt vi skulle ha det! Och typ dra med Mattias, Alexi och Sparring också, så det blir ännu mera liv i luckan! Jag tror vi skulle avlida av garv, helt ärligt.

Elin sa förresten förut att hon hade laddat hem ett 1 timme och sju minuter långt avsnitt med Anki och Pytte! Fatta vad grymt :D Sen ska vi se på fyra timmar Kvarteret skatan för att sen avsluta med Da vinci koden. Och dricka källvatten till det. Då kommer vi typ också skratta ganska så mycket och om jag känner mig själv rätt kommer jag få överskottsenergi och bli övertrött och bli allmänt jättejobbig. Mer än vanligt, jag tror inte nån i skolan sett mig sån på riktigt nån gång. Fråga Johanna, hon vet.. =p


Dessutom vill jag ha filmtips! Massa bra filmer! Mamma ska bli medlem på nån sida där man kan hyra film, så ska man typ skriva in vilka man vill se, så jag behöver lite tips. Är inte så insatt i filmvärlden, det är inte mitt största intresse direkt. Men man kan ju ändra sig ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

hahah duu...! Jag vill LÄTT åka me till vemdalen nästa år...bara för att jävlas med min kära fd pojkvän som jag vet kommer vara där. FATTA KUUL! =D

Postat av: Elin

Plus att jag tror det skulle vara ass kul att vara med dej/er såklart ;)

2006-09-29 @ 00:23:44
URL: http://www.elinwallen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback