Hej jag har tråkigt.

Haha, jag har lite tråkigt ikväll eftersom jag inte orkar göra något. Hittade en massa frågor i en annan blogg, så jag tänkte att jag ska uppdatera med dom frågorna en gång i månaden typ, det kan bli lite spännande! ..Öhm.. Kanske iallafall :D

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.

Humör just nu: Trött med annars helt okej.
Favoritgodis: Är lite svag för choklad för tillfället, mjölkchoklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Rotmos och broccoli. Sen äter jag allt ;D
Kläder just nu: Rosa strumpor, jeans och ett randigt linne.
Musik just nu: Rancid - Fall back down.
Vad sa du senast: "Jag ska dricka vatten."
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Haha, öhm.. Åttitalet, lätt. Eller, är det en tidsepok..? Om inte så vet jag inte, stenåldern kanske :D
Sommarplaner: Det var ju just sommar? Nästa sommar tänker jag bli ännu brunare och ha ännu roligare, om möjligt..
Fisk eller badkruka: Beror helt på väder och kläder. Men är det sommar så badar jag gärna!
Saft eller alkohol: Beror också helt på. Oftast beror det på humör.
Längd och vikt: Jag är väl en 174 tror jag eller nåt. Vikt har jag ingen aning om, jag tycker inte om vågar.
Hur många kuddar sover du med: Tre, fyra stycken sådära.
Favoritväder: Sol, värme och inte ett moln på himlen, då trivs jag allra bäst!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Om man redan är fast på ön kan man väl inte ta med sig nåt? Kanske därifrån! Då skulle jag ta med mig det fina vädret, en palm att plantera hemma och nåt gulligt djur kanske..
Spelar du nåt instrument: Jag spelade flöjt när jag var liten och gitarr fram till strängarna gick av..
Morgon- eller nattmänniska: Tycker om att vara vaken på natten och sova på morgonen, men har inga större problem att komma upp om jag måste..
Sparare eller slösare: Sparare skulle jag nog säga. Snål säger andra ^^
Vem är viktigast för dig: Vem? Taskig fråga, den som inte blir vald kommer ju bli ledsen, men det finns många som är viktiga för mig, på olika sätt. För djup fråga för att diskuteras nu ;D
Bästa film: Offside kanske, jag vet inte. Kollar inte på film så ofta.
Tror på liv på andra planeter: Lätt!
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, ja tyvärr :D
Älskar du henne/honom fortfarande: Vad tror ni? Det var fanimig tio år sen nu tror jag.. Ehm, nej är svaret.
Har du några homosexuella vänner: Vän och vän. Bekant.
Tror du på mirakel: Nej, inte när det gäller mig själv iallafall.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nope, eller för vissa är det väl, men jag tror inte helt på det ändå.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, ibland för tolerant än vad som är nyttigt tror jag.
Ser du på kärleken som ett misstag: Ett fett JA på den frågan.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två är lagom och bra.
Bio eller promenad: Promenad om det är en trevlig person, bio om det är nån tråkig jävel^^
Är du kittlig: Det beror väl på vem som kittlar ;D
Snarkar du? Det hoppas jag verkligen inte :|
Stjärntecken? Oxe.
Rädd för insekter? Nope, jag är jättemodig!
Äckligaste insekten: Myra. Hua..
Största svaghet: Alldeles för känslig, tar åt mig av fel saker. Och väldigt dålig förlorare, det är nog inte heller så bra.
Det här är jag bra på: Skratta och dricka vatten!
Bästa bok? Svår fråga igen, men Pojken som kallades Det berörde ganska väl.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Superkraft? Nåt övernaturligt alltså? Typ vara bäst? :o
Vad vill du jobba som? Inom något yrke där man träffar mycket människor och inte sitter vid ett skrivbord dagarna i ända.
Chips, morötter eller godis? Chips för tillfället, känns som godis inte är min grej längre.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Räknas det här? Annars; nej.
Har du nån flickvän/pojkvän? Eftersom jag ser på kärleken som ett misstag så kan ni ju gissa. Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Det vore lite fränt med en piercing, men jag vet inte vart. Inte ens om heller.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska så stökigt för jag tycker städning är bortkastad tid :D
Gungar du på stolen? Om jag får tillfälle; ja. Typ det enda jag gjorde i mellanstadiet ju :D
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det vill jag hur gärna som helst göra! Bring me!
Vilken hand håller du gaffeln i? Om jag skär så håller jag den i vänster, om jag bara äter med gaffeln har jag den i höger.
Hur är din drömtjej/kille? Ha, bra fråga. Omtänksam, rolig, ställer inte för mycket krav och förstår sig på andra människor. Jag vet inte, herregud, det är inget jag går och tänker på ju!
Hur många syskon har du? Ett, vid namn Stefan vid ålder 27 om det är intressant.
Vad är du mest rädd för? Ensamhet.
Är du rädd för blod? I stora mängder kan det väl vara lite äckligt..
Saltar du på maten? Jafan, oftast innan jag ens smakat^^
Gillar du att sjunga? Hellre än bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll-beteende. För jag tycker det är intressant att lära sig hur andra människor tänker och varför de tänker som de gör.
Anser du att du är stark? Inombords; ja. I musklerna; delar av dom, typ benen.
Brukar du sola? På sommaren är det ett av mina intressen, ja.
Röker du? Nope.
Snusar du? Inte det heller.
Använder du knark? Knark? Skulle aldrig komma på tanken..
Kaffe, te eller inget? Efter många försök så, nej inget av det.
Har du en besatthet? Det har jag nog. Jag är besatt av musik som är bra för själen, typ kent och Winnerbäck. Men även av annat, som att alltid ha kontroll över mig själv och andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback