I want you in my life

Nu har jag pillat klart med alla färger på bloggen. Är faktiskt rätt nöjd, för att aldrig ha gjort en hemsida och därmed inte kunna nåt alls så är jag stolt över mig själv att jag lyckats ändra så pass många saker som jag faktiskt gjort. Och mycket tack vare Johanna också :)

Det här ska alltså bli en glad blogg. Jag kommer bara skriva här när jag är på bra humör, eftersom jag inte ska skriva nåt om hur jag mår och när jag är nere och så vidare. Det ska förhoppningsvis vara roligt att läsa här, jag tycker om att göra folk glada =)

Har spenderat hela dagen i princip ute på Lidingö, skulle heja på min käre bror när han sprang Lidingöloppet. Herregud, jag skulle aldrig frivilligt springa tre mil. Okej en mil, men tre? Nejtack. Han stackarn var helt slut, men han tog sig runt, det var duktigt tycker jag! Sen åkte vi hem, lagade mat, jag åt som en stressad häst och sen åkte jag hem till Sanna. Hon fyllde år igår, så vi var ett par (ganska många) där och "firade" henne. Kan inte låta bli att sakna att gå i Sundby när jag träffar alla.. Det var faktiskt en jävligt bra tid, även om man inte insåg det då. Men tiden som är nu är också ganska så bra, faktiskt ;D Och antagligen kommer jag sakna den med sen när den är över. Men det är senare problem ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback