Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig, än i dig, förlåt.

Söndag. Ibland känns det liksom som att söndagar är gjorda för att ha tråkigt på. Har inte gjort ett skit idag, inte nåt kul iallafall. Däremot har jag pluggat matte! Prov imorrn och satan vad det kommer gå åt helvete. Jag förstår ju när jag läser hur man gör, men när jag ska göra det själv... Nej, då blir det bara fel. Så för att slippa plugga matte så bestämde jag mig för att dammsuga hela lägenheten. Så det har jag också gjort, helt frivilligt :o Är lite förvånad över mig själv, men vad gör man inte för att slippa plugga? ^^ Fast mamma har inte märkt det ännu, jag förväntar mig en massa beröm sen när (om) hon upptäcker det!
Har kollat på LW-dvdn också som jag fick av Fredrik i somras. Hörde en låt med honom igår när vi var ute, och då insåg jag att det var jävligt länge sen jag lyssnade på Lasse.. Har bara lyssnat på en massa Takida och Fall out boy dom senaste veckorna. Men så idag ändrade jag på det, det har varit Lasse i stereon hela dagen, och sen dvdn. Den är så skön, speciellt bakomfilmen. Han verkar vara en så härlig person, verkligen världens snällaste. Tänk att ha honom som pappa. Jag skulle inte tacka nej. Haha, det är inget fel på min pappa, men Anna håll med mig, det vore inte helt fel!
- Vilken frukt tycker du bäst om Idde? Är det den förbjudna frukten?
- Apelsiner är gott tycker jag.

Derby på tisdag. Måste erkänna att jag längtar. Men jag är även lite nervös, har läst på lite olika ställen att bajenfansen uppmanas att storma planen i aik-tröjor.. Moget värre liksom. Nej, jag hoppas det blir ett bra derby, både från spelarna och publiken. Att det får spelas till slutsignalen och såklart att aik vinner. Annars kan jag inte gå till skolan på en vecka typ =p Så illa är det, så viktigt är fotboll för mig. Är glad över att jag slipper spela match idag också, jag orkar inte misslyckas mera. Har bara en match kvar att spela den här säsongen, om en vecka. Sen slipper jag det där jävla helvetet, då kan jag kanske börja må normalt igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Duuuu...det där e bara en dålig ursäkt för att ni era jävla råttor tänker storma planen! En bajare skulle aldrig ta på sig en äcklig svart-gul tröja! *tvi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback