Och när hissen är som fullast, tryck in alla knappar

Det var väl ett jävla klagande på mig nu då! Jag kanske har gjort min egen tolkning av låten? vavava? PRECIS! Dessutom gör även den bäste fel.. Som Micke skulle ha sagt; även solen har sina fläckar. Så^^

Kunde för övrigt inte gå till skolan imorse. Hade sån jävla mensverk, satt dubbelvikt i en och en halv timme. Kunde inte göra nåt över huvudtaget.. Hade innan dess legat i sängen från fyra till halv åtta och haft så jävla ont. Tänkte att jag skulle gå upp, ta en ipren, käka frukost och sen vara fit for fight. Jo tjena, den där jävla iprenen hjälpte ju inte på långa vägar, och nån frukost fick jag ju inte i mig. Så då satte jag mig i mitt rum och bara satt. Det gick över sen vid tio, då blev jag ashungrig istället. Är inte van att inte äta frukost ju.. Så jag läste klart häftet om Antiken, sen skulle jag göra köttbullar och makaroner hade jag tänkt. Möh, trodde jag ja! Det fanns inga köttbullar =/ Fick värma mat i micron istället, så nu är jag mätt men har ont i magen igen. Gah, jag hatar att vara tjej! Nån frivillig som vill byta? :o

Tänkte att jag ska börja göra hemtentan snart.. Ska bara samla lite kraft. Skulle ju börjat med den igår, men det blev inte så, det blev en mellandag, jag pluggade ingenting alls. Och jag orkade inte ha dåligt samvete för det heller, för hemtentan och etik och livsfrågor är det enda jag har den här veckan, och båda är till fredag, så jag hinner. Lätt.

Haha, lyssnar på bästa låten :D Fronda - irritationsmomentet. Så jävla klockren!

Jag lämnar aldrig papper på mitt utedass, och betalar bussbiljetten med en tusenlapp.
Så fort du ser Daniel från Idol skrik då krulltott, annars tar jag med mig hejaklacken till ditt bröllop.
Och när nu hela stället har en tyst minut, imiterar jag modem och spelar sinnessjuk.

Typ så fortsätter den ^^,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ha kommit å ätit hos mig, jag åt kycklingfilé, pasta med permesanost och tzatsiki innan skolan ;)

2006-09-26 @ 12:44:44
Postat av: Anna

aw, sorry, jag har svårt för tolkningar som är SÄMRE än den riktiga låten bara.. ;)
nä, jag ska inte vara elak, det är ju faktiskt synd om keso idag..! se till att vara frisk imorgon, du :)

2006-09-26 @ 12:44:54
Postat av: Ina

du skulle ha kommit å ätit hos mig, jag åt kycklingfilé, pasta med permesanost och tzatsiki innan skolan ;)

2006-09-26 @ 12:45:04
Postat av: Elin

haha förlåååt cissi. Jag ville bara hjälpa =(
IKVÄLL ERE KROSSA GNAGET SOM GÄLLER...ses på råsunda ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback