..And you knew..

Oh jag är så glad! En sten har släppt från hjärtat och äntligen är redovisningen i etik och livsfrågor avklarad. Och det gick faktiskt bra, jag var inte så nervös :) Det känns skönt att jag klarade det så pass bra nu när det bara är en vecka kvar till muntliga nationella i svenska..

Hahah, pratade precis med Niklas i telefon. Det är bara han (och jag också kanske, men det är väl för att vi växt upp tillsammans..) som kan ge ett så självklart svar på frågan vad han gör. "jag. eh.. går" Planerna för kvällen är helt bra och det kommer bli asroligt :D Och jag hoppas vi kan spela monopol. Jag vill vinna i det ^^, Fast Niklas kommer antagligen vinna, jag har såna minnen att han har suttit med alla pengar och jag utan några alls. Alldeles för många såna minnen för att det ska vara bra.. Det kanske är därifrån min dåliga förlorar-sida kommer :o

Efter skolan gick jag och anna och felicia upp på berget och satte oss. Det var jätteskönt och eftersom Anna hade sin dator med sig kunde vi lyssna på musik också! Det var jättemysigt och jag plockade påskliljor till dem, trots att jag inte är helt säker på om man får plocka såna. Men vafan, det visade sig ju förra fredagen att jag och Fesse hade plockat blåsippor. Det får man inte heller. Men jag var helt säker på att det var violer.. =/ Blommor är inte min grej.

Kommentarer
Postat av: fesse

Haha, man får inet plocka påskliljor, men det skiter jag i, för jag blev jätte glad över blomman :)

2007-04-13 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback