Blame everyone but me for this mess.

Matchen igår är inte mycket att säga om.. AIK var dåliga, ska dom spela såhär hela säsongen blir det superettan nästa. Domaren var totalt jävla värdelös. Hade han dömt lika snällt mot AIK som han gjorde mot Kalmar hade antagligen matchbilden sett lite annorlunda ut.. Men det är så det är; Vi är gnaget, vi är gnaget, vi är gnaget, AIK, alla hatar oss, alla hatar oss, alla hatar oss. Vad fan gör det? Spelarbussmottagningen var iallafall heeeelt galen! Ett tag såg man knappt en meter framför sig, så mycket rök var det. Bengaler, rökbomber och raketer. Therese satte huvudet på spiken när hon sa att hon nu visste hur det var att befinna sig i Bosnien. Och Israel. Och Irak.

Dessutom har jag gått och blivit sjuk. Perfekt lagom till när skolan börjat igen och jag verkligen inte kan vara hemma någon dag. Och Felicia gav mig just panik över provet imorgon, så jag ska sätta mig och plugga till det snart.. Är iallafall utvilad efter två timmars välbehövlig sömn på eftermiddagen ;D Har även lärt mig tolka sms från Niklas, det var välbehövligt! Nu kan jag äntligen förstå hans kodade och kryptiska sms, och svara med minst lika konstiga saker :D Fast såklart är det ett hemligt språk, det förstår ni nog. Det är för att alla hemliga spioner som är efter oss inte ska förstå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback