Bli dubbelt så glad.

Mjaha, det var ju mission impossible att få träffa Madde, det hade jag ju nästan räknat med =p Lite trist faktiskt, har saknat henne och hennes familj en hel del på senaste tiden. Men får väl vänta ett tag till då, några veckor verkar det som ^^ Men jag blev iallafall inbjuden till födelsedagskalas! Yes, jag räknas fortfarande ;D

Annars har jag och pappa hälsat på farmor idag. Hon var helt förfärad över att jag inte ville äta hennes äppelkaka, och tvingade på mig både ett päron och en kiwi.. Sen ville hon att jag skulle ta med mig ett äpple när jag gick, men jag förklarade för henne att jag inte svalt :) Hon är söt. Sen hjälpte vi henne på hennes kolonilott och jag körde skottkärra och drog upp buskar och bar lådor. Som tack fick jag några palsternackor att ta hem till mamma =p

Har tränat också! Det var.. jobbigt. Har insett att jag har väldigt svårt att bedöma inlägg.. Det blev som på matchen förra veckan: Jag skriker MÅLVAKT, satsar för att plocka bollen, inser att den kommer gå väldigt mycket över mig och säger 'skoja bara..'. Backarna blir helt förvirrade och Trifa skällde på mig om att jag inte får skoja om sånt =p Idag var det nästan samma sak, jag och Jeppe kom på att jag skulle säga April april istället =p Vi är lite töntiga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback