But I need you tonight..

Dagen blev lite vettig iallafall! Elin ville ha sällskap till stan, och självklart var jag på ;D Vi letade partlinne och skor. HIttade egentligen allt, men skorna fick hon inte med sig hem.. Nåt pucko köper en sko av varje, typ en storlek 39 och en 40 eller nåt.. För två av dom tre par skor Elin hittade fanns bara en av skorna. Helt konstigt. Men när vi hade gett upp hittade vi ett linne iallafall! Och tre timmar fördrev vi, jag var inte hemma förrän vid sju.. Tiden gick jättefort, trodde verkligen inte tre timmar hade gått :o Hade iallafall jättetrevligt, ända sen i fredags jag träffade Elin ju, alldeles för länge när man är van att träffas varje dag ;D 

Och btw. Det vi pratade om, jag vet att jag inte sa så mycket och verkligen inte fick dig att fatta att jag förstod. Men jag gör det, jag förstår exakt hur du känner, för jag har varit med om det tre gånger.. Önskar jag vore lite modigare så jag kunde berätta för dig så du förstår att jag inte går helt ovetande. Jag vet hur jävla ont det gör. Jag ska bättra mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback