Du stal min blick, du gick din egen väg.

Jag lyssnar på kent alldeles för sällan.. Det är som att jag glömmer bort hur bra det egentligen är, som att jag glömmer bort hur ljuv Jockes stämma är, hur oerhört fina och talande texter det är och hur perfekt allt helt enkelt är. Det finns egentligen ingenting som kan mäta sig med kent, det finns inte det.

Sen vill jag vara lite stolt också. Stolt över att vara aikare. Stolt över att vi sålt fler än 11 000 årskort.

Jag orkar egentligen inte ens skriva här.. Åkte inte från skolan förrän vid sextiden, och då hade vi slutat tjugo över tre.. Föredrag imorgon = en massa plugg. Och en pingismatch. Faktiskt. Jag och Max är bäst, vi vann mot Ina och Daniel (H) Fast det var en ganska jämn match, men det vara bara för jag och Max lät dom komma ikapp så det skulle bli lite spännande ^^, Vi hann typ klart med plugget och nu har jag istället en massa text att lära mig. Det ska nog gå. Eller nåt. Och just ja! Jag och Elin skrev bästa dikten på engelskan! Den var fett djup, så djup att Max inte ens förstod den. Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback