I can't tell you what he told me, but it was a lie.

Äntligen är Felicia hemma igen, och jag har någon att föra mer eller mindre vettiga konversationer på msn med. (De hamnar antagligen under mindre vettiga, om inte helt ovettiga) Och om en msn-konversation var så oseriös, hur fan kommer det bli när vi nu träffas om typ tre och en halv timme? :o Jag säger då det, stackars Anna.. Ni som vet hur det går när jag och Felicia varit ifrån varandra alldeles för länge (typ en helg räcker) tycker också synd om Anna. Ni andra; var glada att ni inte vet. Men du fick mig iallafall på väldigt bra humör igår vän, och det är jag glad över :) Nu är jag fett pepp igen och ikväll kommer bli bäst :D

Inatt har jag inte sovit särskilt mycket, låg vaken ett par timmar runt fyra för att jag hade så djävulskt ont i magen och för att jag inte ens orkade gå ut i köket och ta en ipren. Vaknade vid sju igen och då gick jag upp och tog en tablett för jag ville sova faktiskt. Sen fick jag höra av pappa att jag snarkade imorse :o Hahah, jag som aldrig snarkar :D (hoppas jag inte iallafall.. Jag tror inte det). Det var coolt.

Kommentarer
Postat av: fesse

vadå ovettiga saker? det var ju jätte viktigta,och planer för vårat projektarbete ju i trean, det komemr ju slå allas :) jag har blivit ganska på nu, nu när jag har ett gymkort akn jag biffa uppmig lite innan våran promenad:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback