..Men jag sa alltid nej..

Möh. Fyfan vad tråkigt jag har =/ Dagens nöje var att prata med nån tant på vårdcentralen i telefon. Hon var helkonstig =p Först skällde hon på mig för att jag egentligen inte tillhörde den vårdcentralen, för att jag inte skrivit om mig sen vi flyttade.. Men tydligen spelade det ingen roll egentligen. Sen den enda tiden som fanns kvar var samma dag som vi har nationella prov, yes! Så den tackade jag nej till, och då fanns det som sagt inga fler. Vilket betyder att jag måste ringa igen på tisdag. Eller, jag och jag.. Egentligen var det ju dom som ringde :o Skitcoolt, jag ringde, knappade in mitt personnummer och telefonnummer, så sa telefonsvararen 'nu kommer vårdcentralen ringa upp dig ungefär tio i ett i eftermiddag'. Så då var det bara att vänta =p

Egentligen har jag massa plugg jag borde ta itu med. Men jag har verkligen ingen motivation.. Typ historian skulle vara skönt att bli klar med, och jag borde verkligen verkligen skriva talet till svenskan, så jag har det gjort och så jag kan öva och blä nu fick jag ont i magen. Och nu kom jag på att jag ska maila instuderingsfrågorna till religionen till en massa folk! :o Kanske borde svara på dom själv också, så jag får nåt vettigt gjort..

Kommentarer
Postat av: fesse

Varför ska du till vårdcentralen? ska du se om din njure mår bra ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback