Säg mig varför är det så?

Vi var lite effektiva idag, jag Anna, Ina och Elin. Vi gjorde lite på vårat arbete i Etik och livsfrågor, men vi är långt ifrån klara.. =/ Åkte från Ina strax efter två, men jag hade ingen lust att åka hem så jag lurade med mig Anna in till stan. Vi hade tänkt sitta vid gamla stan och sola, men eftersom solen hade gått i moln när vi kom fram blev det inte nåt av det^^ Vi hamnade på Taco bar istället och satt där i nån timme. Det var jättetrevligt :)

Möh, jag behöver något att göra om kvällarna! Jag blir så trött av att gå upp vid nio på mornarna så jag är helt sjukt trött vid typ halv tolv.. Behöver någon som håller mig uppe så jag kan vända litegrann på dygnet så jag kan sova till iallafall elva =p Antagligen kommer det sluta med att nu i helgen kommer jag ha helt vänt på dygnet och när skolan börjar kommer jag inte vara pigg alls. Sånt är livet.

Och hur sjukt är det inte? Hur förbannat jävla hemskt är det inte? Det finns liksom inte några ord, när jag fick veta var det bara som att någon tog tag i min mage och vred runt.. Det finns ingenting att säga, det är inte ens någon idé att försöka. Bara att jag tänker på dig och försöker få in i mitt huvud vad som hänt. Sånt där som inte händer, som precis har hänt. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback