Sänk mitt hjärta som en sten.

Jag hatar att du hatar mig.. Jag hatar att du gör det just nu, just idag när jag skulle behöva prata med dig. Men jag vågar inte, jag kan inte och jag tänker inte. Jag tänker klara mig ur det här utan dig, jag ska det. Hur lång tid det än tar så tänker jag inte säga ett knyst till dig. För du kan ändå inte hjälpa mig, jag måste inse det; du kan inte och du vill inte. För det var så länge sen det var så och du ändrar dig inte, du gör inte det. Men det betyder inte att det inte gör lika ont för det, varje gång du inte bryr dig..

Jag har ingen lust med någonting längre och allt blev bara pladask pannkaka. All motivation till allt har försvunnit och att den här helgen är helt full av saker att göra gör inte saken bättre. Jag vill inte, jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback