The feeling is there, no one is alone.

Okej, här kommer en redogörelse för vad helgen hittils har innehållit. För den är inte slut än på länge :) Först vill jag börja med att säga GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MADDE PÅ FÖDELSEDAGEN! <3 <3 <3

Fredagskvällen spenderades hemma hos Anna med en massa trevligt folk och god mat, trots att jag inte kunde äta på ett par timmar pga olika anledningar ^^, Bo Snow ringde även mig, han är 77 år och bor i Borlänge. Han ville inte prata med mig, det var synd =/ Hos Anna umgicks det och jag och Nina hade alla möjliga tävlingar! Först skulle vi tävla vem som kunde äta ett kex och vissla snabbast. Hon vann. Men det var bara för jag skrattade så mycket i början. Jag kan inte äta och skratta samtidigt. Sen skulle vi som utlovat spela fia med knuff. Den som förlorade skulle springa runt huset utan skor. Nina har aldrig vunnit i fia i princip, och hon lyckades inte den här gången heller. Trots att hon var ganska nära så vann jag (H) Sen bar det av för alla 18+ mot krogen, och jag fick sällskap ända till Fridhemsplan. Nencia lärde mig en jättecool klapplek. :)

Igår skulle det spelas match och jag var helt inställd på att stå i mål. Icke. Jag blev placerad på ytterbacken och det gick väl sådär enligt mig. Enligt Ubbe gick det asbra och till Jespers stora förskräckelse ville han göra om mig till back =p Men det var kul att spela ute faktiskt, trots förlust och en smärtande fotknöl..

Sen på kvällen bar det av mot Spånga och umgänge med Johanna. Vi hittade himmelriket vid våran gamla skola och lekte där ett tag och sen gick vi till en vanlig lekplats. Det var trevligt, ända till Johanna började frysa och lurade mig att gå upp för världens jobbigaste uppförsbacke =p Vi underhöll hennes lillebror lite också på kvällen. Höhö.

Det blev ett ganska långt inlägg. Och ikväll är det Lasse Lindh. Jag hoppas Anna också är medveten om det, annars får jag gå ensam =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback