Vi är överallt.

Jag har insett vad han går för nu. Så många gånger som jag hatat honom, frågat mig själv och alla andra varför han match efter match varit med i startelvan. Det står jag för; jag har inte tyckt om honom förut. Men så igår gick det upp ett ljus för mig. Han är klockren och gör i princip allt rätt. Han märks inte särskilt mycket, men gör allt det där jobbet som behövs. Skulle det inte göras skulle det märkas. Så nu är han förlåten för de dåliga åren och välkommen tillbaka till mitt hjärta. Jimmy Tamandi.

Matchen igår var riktigt jävla underbar, och trots att jag inte var ett dugg taggad under hela dagen var det omöjligt att inte vara det när man väl var där. Trycket när Norra var halvfullt och bajens klack bestod av sex (sex stycken) personer. Under uppvärmningen, under inmarschen, under hela matchen. Helt galet och hoppat har vi gjort. Oj vad vi har hoppat. Och kramats med allt och alla. Underbart är ordet. Det kändes i hjärtat och jag kunde gå med högt huvud idag. Jag måste även nämna Örlunds dubbelräddning i typ 87e minuten. Herregud. Två gånger om inom loppet av två sekunder trodde jag att mitt hjärta skulle sjunka som en sten. Men när han klarade båda frilägena med enorma benparader kändes det; det här klarar vi. Daniel Örlund.

Idag gjordes nationellt prov i svenska och det gick väl sådär. Hade ingen fantasi och ännu mindre flyt i skrivandet. Det blev inget bra alls tror jag.. Men nu är det fokus på fredag. Det här ska gå bra, och Fesse gav mig jättebra tips idag när vi lekte i lekparken i Rålis. Vi hade faktiskt jättekul, det är inte alls konstigt att vi (jag) är snart 18 och fortfarande ser det roliga i lekplatser :) Men däremot fick jag ett udda sms av henne nu på kvällen. Såhär: Haha, nu har jag kommit på det, jag vet vad du är nu, du är ett penntroll, det förklarar allt (: Någon smart som kan berätta vad ett penntroll är för nåt? =/

image51

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vi hade faktiskt jättekul"
vadå faktiskt, blir ju nästan förolämpad här.. vi har ju alltid jätte kul!

svaret hittar du i min blogg!

2007-04-25 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback