Am I supposed by now just to let it go?

Möh, jag har egentligen inget vettigt att skriva. Ändå gissar jag på att det här inlägget kommer bli långt och handla om nåt jättekonstigt. Det brukar bli så.

Vad har hänt med mjukstarter i skolan..? Två lektioner och jag är redan stressad.. Jag kommer inte orka det här året, jag kommer inte ha någon lust alls att plugga. Liksom, allt det försvann förra året. Visst, de flesta ämnena är roliga i år (borde vara iallafall) men det betyder ju inte att det blir mindre plugg för det. Nej jag vet inte. Imorgon ska jag iallafall sova länge, satsar på att gå och lägga mig snart, är helt slut. Men det känns bra att skolan är sig lik iallafall. Klockan tio över tre är det ödelagt och alla har gått hem ^^ Tvingade Felicia att stanna kvar med mig, Elin sällskapade också och vi snackade lite skit med Daniel. Som det ska vara.


Jag undrar bara var glädjen över allt tog vägen? Den blev nog kvar på Skytteholm i ena målet på A-plan. Jag ska hämta den där imorgon och hoppas på att det blir bättre :)

(Inte ett ord från dig på snart två veckor. Det är sjukt. Du var nog inte som jag trodde, du är förändrad och jag är förändrad. För den jag trodde skulle förstå har inte ens velat bry sig. Det gör mig ledsen ibland.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback