If you want me to..

Har precis lagt in en massa musik i en mp3 som imorgon överlämnas till Anna. Började även lyssna på massa musik jag inte lyssnat på hur länge som helst. Väldigt roande och även om jag blir glad sticker det till någonstans där inne. För att jag undrar var du tog vägen, fortfarande..

En ganska känsloblandad dag i skolan den här torsdagen måste jag säga.. Jag hann med att både vara ledsen, arg, flummig och jätteglad. På en och samma dag :o Hej humörsvängnigar! Men det som jag stör mig mest på är Karin, vår nya svensklärare. Visst, hon är helt okej som lärare, skriver jävligt stort på tavlan bara, men det är väl bra för Annas skull? Iofs så är hon ganska tråkig också, men om vi inte hade haft Daniel att jämföra med hade hon nog varit helt okej. Men det jag undrar är hur man kan hålla i en lektion för en klass på över 30 elever och blunda! Det är helt stört, men hon blundar i princip hela tiden när hon pratar.. Hur kul är det att lyssna på någon som inte ens tittar på en? Det blir intressant när hon ska prata om retorik och kommer till det där med att ha ögonkontakt med de som lyssnar.. Heja. Nej, någon som är på att börja i 3D och få ha Daniel eller? =/

Huh, två matcher den här helgen också.. Iofs ska det bli kul att träffa alla, det var ju trots allt en vecka sen, men ändå. Jag kommer inte palla. Jag orkar inte bli arg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback