Kraftsamlare.

Varmt vatten, vanlig toalett, diskmaskin, vanlig säng, normal stereo och vanligt vatten. Jag är hemma igen!

Det har varit en så oerhört skön vecka. Jag har haft så himla roligt, umgåtts med underbart bra människor och bara njutit. En stuga för oss själva, som vi bestämde över, vi lagade mat när vi var hungriga, diskade när vi kände för det. Inga krav över huvudtaget. 30 meter till bryggan och vattnet. Perfekt väder, både stekheta dagar och dagar med moln och regn och sol. Picknick i gräset och frukost på bryggan. Grillning i eldstaden vid vattnet på kvällen. Monopol och andra spel när vädret inte var inbjudande. Roddbåt för konstiga utflykter och radio med p3 som en extra vän. Sjuka diskussioner, asgarv och elaka kommentarer. Pussel (gud förbjude) och mani. Inga byxor när det regnar och vem är egentligen sugen på vad? Dans mitt i natten i mörkret i skogen med en radio med världens konstigaste musik. P3 marathon och lämna en stackare på en ö och sen nästan gå på grund. Ostbricka bestående av, just det, ost. Igloo-drink med tillhörande vindruva. Gasolkaos och glutenmat. Monopol med väldigt udda spelpjäser.

Jag har haft den bästa veckan på hela sommaren och jag vill bara säga tack tack tack tack för att ni är mina vänner och har blivit mina vänner och för att jag tog tag i mig själv och vågade ta steget. Bryta barriären och se stupet men inte falla. För att alla som var där hade det där lilla extra, och gav mig den där lilla extra energin att orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback