När hälften av dig själv försvinner.

Forever's a thing I didn't know you're losing..


Men kanske måste jag förstå att det som har en början, måste ha ett slut. För så är det med allt. Sommarlovet har ett slut, livet har ett slut, vänskap har ett slut och samtal har ett slut. Men jag trodde ju aldrig att det vi hade skulle ta slut..Jag var väl naiv. Det var väl som alla andra sa. Det var väl alla andra som kände mig bättre, som kände dig bättre. Det är iallafall vad ni vill få mig att tro. Men jag tänker inte tro, för jag vet. Jag vet, det är mina känslor och mitt hjärta vi pratar om och då vet jag bäst. Jag vet exakt vad jag behöver och inte behöver. (Och just nu behöver jag det där.. forever..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback