..och vi glömde våra minnen..

Det känns som man bara går och väntar på att sommarlovet ska ta slut.. Jag gör inget vettigt om dagarna längre liksom. Väntar på träningen ikväll typ. Det känns ju värt, det är ett bra tag kvar. Men jag ska ha välbehövlig målvaktsträning, det känns bra att ha haft det iallafall en gång innan första matchen =p

Vaknade tio idag och var inte sådär överdrivet pigg. Men jag gick upp ändå, gjorde god frukost och tog med mig dne och tidningen till sängen igen. Har man ingen som ger en frukost på sängen får man väl göra det själv, right? Jag börjar nästan bli  hungrig igen nu och jag ska laga jättegod lunch. Jag tror det är därför jag är hungrig, för jag vet vad jag ska äta ^^ Och kycklinglasangen igår blev jättegod! Den ska jag bjuda någon på nån gång. Någon som känner sig manad kanske? :o

Och jag som trodde jag hade planer för dagen. Det har jag nog inte. Jag trodde vi skulle hämta ut biljetter idag, men det var nog imorgon har jag för mig. Synd att jag inte kan imorgon bara.. Det är lite jobbigt att inte ha några pengar på mobilen, man kan liksom inte höra av sig till folk ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

För då ska du på kalas ;D

2007-08-15 @ 14:23:50
Postat av: Äjlyn

Jag ääälskar både kyckling och lasagne!
Vill du bjuda mig på middag? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback