Lycka.

Nu är jag sådär löjligt glad igen. För ett par biljetter. Igen! Var nervös ett tag, men hade flera rutor uppe, och jag tycker trots allt att Ticnets system med att man får stå i kö är väldigt bra. Minns när vi skulle köpa till konserten på Stadion, då var det ju omöjligt. Nu är det i alla fall rättvist, och vid kvart över nio var det min tur att boka två biljetter till kent i Västerås :) Sittplats den här gången, både för att jag går med mamma och det är trevligt med sällskap, men även för att man slipper köandet och för att det kan vara häftigt att se de som har ståplats från ett annat håll. Som under 747 när alla vajar med armarna i takt. Det måste se oerhört mäktigt ut.

Så den 29e februari, here I come! <3

Nu blir det skolan och filosofiprov! Yes. Känns inte som jag kan något alls, men det här ska nog gå bra. Peters prov brukar ju vara så..eh lätta. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback