Plugg.

Jag är så bra på att göra allt annat än det jag behöver! Har i princip inte pluggat någon filosofi alls idag, har bara svarat på instuderingsfrågorna.. Men det känns som att jag kan det hyfsat. Har nästan glömt hur det är att ha prov och hur man bäst pluggar till det.. Andra provet på hela terminen. Hej jag tycker om min skola, det är så himla mycket bättre med inlämningar!

Idag har jag i alla fall både varit och handlat och lärt mig resten av mitt tal. Just nu är jag i full färd med att laga mat. Och ja, jag har koll. Den är i ugnen. Jag har en känsla av att det kommer bli ganska så gott.. Kycklingfilé med mozzarella på och en bit rökt skinka virad runt. Det luktar gott också :)

Men ikväll ska jag plugga, jag lovar. Och gå upp halv nio imorgon bitti. kentkentkentkent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback