You must understand my weakness..

Jag är trött på att inte ha lust för något. Att inte tycka något är roligt, att inte se fram emot något eller ens bry mig om ifall något ens händer. Jag är trött på att ge fulla faan i hur det går i skolan. Jag vet liksom inte vad jag ska göra av mig själv ibland.. Det finns en sak som tär på mig extra mycket, men jag tänker inte blotta det här, men jag måste ta upp det på något sätt snart, för jag orkar inte. Jag gör inte det. Jag blir så nedtryckt att jag knappt kan andas. Trots att jag försöker strunta i det så går det inte, trots att jag försöker ignorera så blir jag lik förbannat nedtryckt. Det är så jobbigt.




Jag vet inte om jag har lust med något i helgen egentligen. Jag vet inte om jag kommer dyka upp hos Elin, jag vet inte om jag kommer baka hos Felicia. Jag vet inte om jag klarar det. Men jag tänker inte be om ursäkt, för jag kan inte rå för hur det har blivit.

Kommentarer
Postat av: Felicia

För att må bättre måste man tänka på sig själv, så du ska stå på dig!

Postat av: C

När det gäller det här KAN jag inte stå på mig. Tro mig, jag har försökt, men det går inte. Det spelar liksom ingen roll hur eller vad jag gör.. Svårt att förklara när jag inte kan säga vad det handlar om, men jag vill inte att någon ska tro att jag inte försökt..

2007-12-06 @ 17:58:47
Postat av: Felicia

Vi alla vet att du försöker..
och det är okej att tänka på sig själv, och jag har förståelse om du inte orkar komma påsöndag, men det skulle vara roligt :)

2007-12-06 @ 18:04:53
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Andreas

Tjoho! =)
Inte sett dig Online på MSN på typ två dagar, känns mysko.. :/
Hmms.. Sent, mycket att tänka på. Såg en bra film idag, The life of David Gale. Har sett slutet förut, lite jobbigt när man kommer på det mitt i filmen. Blääää... :P
Keep in touch! Kram

2007-12-10 @ 03:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback