Allt vi sagt, allt vi gjort blev en sång för dig.

Jag är som Felicia. Bara för att jag gör allt annat än att plugga. Men den här morgonen startade oerhört roligt, jag tror både jag och Felicia var ganska trötta, och det övergick i övertrötthet när vi kom till skolan.. Först höll vi på att bli överkörda när vi gick från Saltsjöbanan. Tre gånger. Ska väl kanske meddela att det är en promenad på kanske tre minuter.. Först av plogbilen, så vi flydde ut i gatan, men där var det en bil som vi fick springa för att inte bli överkörda av. Sen när vi gick över nästa gata kom det en cykel som vi inte alls hade sett eller hört. Jävla pucko att cykla nu! =p Det var iallafall spännande, och sen höll bussen på att krocka när jag och Elin åkte till Slussen :o Haha, vi var kvar i skolan i en halvtimme efter vi slutat. Och gjorde ingenting. Vi satt i en soffa och bara satt. Först för att det snöade så förjävligt ute, sen för att det var kallt. Och så gjorde vi en teckning till Daniel som vi inte gav honom. Värdigt. Sen åkte jag hem och pluggade inte, för jag somnade och sov i två timmar. SEN pluggade jag faktiskt! Sen lagade jag mat med pappa, sen åt vi den och jag drack gammal mjölk så jag hoppas att jag inte dör. Nu sitter jag här med Jesus framför mig (nej jag skojade. Men nästan. Han är på mina papper. Det står om honom, jag lovar!) och det bara skriker 'strunta i mig, strunta i mig!' så då måste jag nog tyvärr också göra det.. Enda problemet är väl att kvart i nio är det Champions Leauge på tv. Det ska jag se, och fram till dess måste jag alltså ha lärt mig allt. Fan, det här kommer gå asbra :D

Kommentarer
Postat av: Ina

så.. gick det bra? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback